Załóż konto | Zaloguj

Pan szuka pani Jasło

Promowane Pokaż tylko promowane ›
dzisiaj 19:58

Otoczę opieką ładną zgrabną Dziewczynę :-) witam mam 36 lat jestem fajnym zabawnym dobrze radzący sobie w życiu ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Wieliczka
dzisiaj 19:58
Ogólnopolskie
Wieliczka
dzisiaj 07:01

Hej szukasz fajnego faceta do stałego związku to dobrze trafiłaś. Jestem Marek 29 lat . Kawaler z poczuciem humoru bez ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Opole
dzisiaj 07:01
Ogólnopolskie
Opole
wczoraj 07:18

Szukam dziewczyny do 50 -80 km od Wolsztyna (możesz być też z innego województwa ,będziesz mogła zamieszkać u mnie ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Wolsztyn
wczoraj 07:18
Ogólnopolskie
Wolsztyn
wczoraj 07:17

Nietypowa oferta – nietypowego faceta. Szukam dziewczyny, która nie szuka sponsora i trafiła tutaj z czystej ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
wczoraj 07:17
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
Pozostałe ogłoszenia
wczoraj 20:35

Hej, fajnie ze czytasz to ogłoszenie...Juz sam ten fakt jest miłym potwierdzeniem tego, ze są ludzie którzy mają ...

Pan szuka pani
wczoraj 20:35
wczoraj 20:35

... bo jak inaczej można to nazwać? Dajemy sobie to czego nam brakuje, a czego sami nie jesteśmy w stanie sobie ...

Pan szuka pani
wczoraj 20:35
wczoraj 19:02

Miły ,zadbany,uczciwy,niez.fin. pan w średnim wieku pozna miłą PANIĄ.

Pan szuka pani
wczoraj 19:02
12 gru 18:15

Wesoły,sympatyczny, kulturalny ,nie brzydki 32 latek poszukuje przyjaciółki , od tak poprostu :)

Pan szuka pani
12 gru 18:15
12 gru 18:15

Szukam miłej, sympatycznej z poczuciem humory dziewczyny. Ja zdbany , inteligentny z bardzo dużym poczuciem humoru i taktu ...

Pan szuka pani
12 gru 18:15
08 gru 20:23

Witam jeśli chcesz poznać miłego, zadbanego, przystojnego chlopaka, z którym chciała byś nawiązać kontakt lub ...

Pan szuka pani
08 gru 20:23
30 lis 20:16

HEY- szukam fajnej konkretnej Dziewczyny z okolic Jasła- Krosna itd do dłuższej przyjaźni, znajomości a może i ...

Pan szuka pani
30 lis 20:16
26 lis 23:25

Szukam pani ktora potrzebuje faceta, chce oderwac sie od rzeczewistosci i chce spodkac sie od czasu do czasu..jesli to ...

Pan szuka pani
26 lis 23:25
25 lis 12:24

Witam szukam konkretnej kobiety dyskrecja 100% mam 42 lata

Pan szuka pani
25 lis 12:24
21 lis 08:11

witam cieplo. czy poznam tutaj dziewczyne,kobiete w kazdym wieku mila,ciepla,szczera,zaufana i dyskretna z ktora mozna sie ...

Pan szuka pani
21 lis 08:11
19 lis 18:36

Czesc :p jestem młodym przystojnym chłopakiem i chcę poznać pania która mnie czegoś nauczy a ja spełnie jej marzenie ...

Pan szuka pani
19 lis 18:36
18 lis 14:41

Szukam kobiety do spotkan deskretnej zgrabnej Ja 39 lat przystojny blondyn jak jesteś zainteresowana napisz odpisze .

Pan szuka pani
18 lis 14:41
16 lis 11:40

Witam.Poznam Pania wiek niema znaczenia która szuka przygód tzn. przyjeciela , kochanka , każda opcja do rozważenia :) ...

Pan szuka pani
16 lis 11:40
11 lis 21:02

Witaj mam 21 lat mieszkam niedaleko Jasła jestem pozytywną kulturalną osobą która lubi wywoływać uśmiech u drugiej ...

Pan szuka pani
11 lis 21:02
05 lis 09:33

Cześć, Jestem Fajnym niezależnym mężczyzna po 30 stce..szukam Dziewczyny w przedziale wieku 22-30, do spędzania ...

Pan szuka pani
05 lis 09:33
05 lis 07:47

Jasło i okolice Jak w tytule, poszukuję partnerki do wspólnego wyjazdu do pracy za granice. Chciałbym aby to była ...

Pan szuka pani
05 lis 07:47
24 paź 02:43

Szukam fajnej niezaleznej dziewczny do rozmow i do spotkań.

Pan szuka pani
24 paź 02:43
16 paź 09:33

zaprzyjaznie sie z dyskretna pania z okolic jasła gorlic ja zonaty 39 lat 176 wz 78 wag czekam na mejle z propozycja

Pan szuka pani
16 paź 09:33
15 paź 10:31

Chętnie spotkam się z kobiętą od 20 do 35 roku życia wspólnie spędzimy czas poznamy się a co dalej to zobaczymy ...

Pan szuka pani
15 paź 10:31
28 wrz 22:28

Szukam kobiety/dziewczyny, ja 22 lata piszcie

Pan szuka pani
28 wrz 22:28
20 wrz 17:14

czesc poszukuje pan starszych odemnie moze byc duzo starsza wyglad mało istotny 'zadbana' przyjazn moze cos wiecej ...

Pan szuka pani
20 wrz 17:14
14 wrz 08:07

Ja wolny -kawaler 42 wys brunet-mily spokojny bez nalogow,szukam sympatycznej Pani 39=52 do wspolnej fajnej przyjazni .Wiecej ...

Pan szuka pani
14 wrz 08:07
13 wrz 15:06

poznam kobiete do spotkan ja po 30 mily moze jestes zaniedbana zle ci w swoim zwiazku napisz poznajmy sie pozdrawiam

Pan szuka pani
13 wrz 15:06
12 wrz 11:33

Podzielę się uśmiechem i nie tylko z dojrzałą kobietą. Przy kawie, drinku, bądź co innego dającego przyjemności.

Pan szuka pani
12 wrz 11:33
04 wrz 11:56

poznam kobiete do spotkan dyskrecja mile spotkania

Pan szuka pani
04 wrz 11:56
03 wrz 10:39

Poznam mila wierzaca samotna kobiete-naturalna brunetke ,w podobnym wieku lu starsza, z JASLA lub KROSNA I OKOLICY.Kawaler 42 ...

Pan szuka pani
03 wrz 10:39
31 sie 07:22

Mam 35 lat, szukam dyskretnej kobiety która tak jak ja potrzebuje odskoczni, oderwania od życia codziennego.

Pan szuka pani
31 sie 07:22
30 sie 09:42

dziewczyno chcesz sie spotkac na male co nieco za male co nieco..okolice jasla gorlic

Pan szuka pani
30 sie 09:42
25 sie 22:01

Witam Serdecznie Poznam miła sympatyczna kobietę która dałaby się zaprosić na kawę w luźnych celach miło ...

Pan szuka pani
25 sie 22:01
24 sie 17:57

jak czujesz sie samotna w swoim zwiazku napisz dyskrecja owszem porozmawiamy przy filizance kawy spacer pozdrawiam

Pan szuka pani
24 sie 17:57
20 sie 12:22

Poznam fajną i konkretna kobietę z okolic Jasła wiek bez znaczenia pełna dyskrecja

Pan szuka pani
20 sie 12:22
17 sie 13:35

Szukam miłej, ciekawej, szczupłej dziewczyny z podk. zainteresowanej miłym spędzaniem czasu. Więcej info drogą ...

Pan szuka pani
17 sie 13:35
15 sie 21:01

Ogłoszenie nietypowe. Mianowicie w imieniu brata szukam dla niego odpowiedniej kobiety. Brat jest bardzo nieśmiałym ...

Pan szuka pani
15 sie 21:01
04 sie 10:11

napisz do mnie jaslanin@interia.pl

Pan szuka pani
04 sie 10:11
20 lip 00:08
szukam pary bi

33 lata szczupły szuka pary biseksualnej do 40 lat Jasło i okolice

Pan szuka pani
20 lip 00:08
18 lip 15:12
Młody i chetny na wszystko !

Szukam dojrzałej kobiety na miłe spotkanie i moze na cos wiecej ;)

Pan szuka pani
18 lip 15:12
17 lip 10:17
dyskretnie

Pan 59 lat pozna do dyskretnych spotkan

Pan szuka pani
17 lip 10:17
14 cze 07:05
Poznam mila Pania 38=55

Dzien dobry-szukam na tym portalu,milej kobiety o dobrym sercu-domatorki,czulej wrazliwej,wierzacej samotnej -ktora szuka ...

Pan szuka pani
14 cze 07:05
08 cze 22:06
Młody osiemnastolatek czeka na każdą Panią !

Czekam na każdą kobiet\dziewczynę bez żadnych ograniczen wiekowych, wzrost 190 cm waga 85 .Czekam na maile .

Pan szuka pani
08 cze 22:06
02 cze 17:33
dyskretna znajomosc

Poznam dziewczyne pszyjaciułke do wszystkiego Dyskretna z poczuciem humoru lubiaca lody blusa wypady na rtowerku nie musisz ...

Pan szuka pani
02 cze 17:33
29 maj 07:21
Poznam mila Pania:-)

Witam serdecznie wszystkie samotne Kobiety ,ktore szukaja przyjazni nie opartej tylko i wylacznie na seksie itd...,Chcialbym ...

Pan szuka pani
29 maj 07:21
27 maj 23:52
szukam drobnej dziewczyny

Szukam na poważnie, szukam 2 połowki, interesuje mnie znajomość, która zaowocowała by trwałą męsko-damską relacją ...

Pan szuka pani
27 maj 23:52
19 maj 09:41
przyjazn

Witam serdecznie-poznam mila sympatyczna Pania,ktora czuje sie samotna i brak jej czulosci bliskosci kogos kto wyslucha ...

Pan szuka pani
19 maj 09:41
26 kwi 07:48
Poznam mila wolna i samotna Pania z Krosna-Jasla-Sanoka okol

Witam serdecznie-Poznam wolna sympatyczna Kobiete o dobrym sercu,wierzaca,z ktora chcialbym sie zaprzyjaznic na poczatek,a z ...

Pan szuka pani
26 kwi 07:48
25 kwi 18:33
Mlody pozna dojrzala

Witam panie. Ja mily,sympatyczny i dyskretny chlopak w wieku 26l pozna pania do 50l na mile wieczorne spotkania . Ciagle ...

Pan szuka pani
25 kwi 18:33
25 kwi 10:29
Poznam dojrzala Mila Kobiete

Witam wszystkie mile samotne Panie,ktore sa naturalne i nie ulegly modzie depiolwanka.Chcialbym zapoznac taka wlasnie ...

Pan szuka pani
25 kwi 10:29
23 kwi 13:22
Szukam kobiety Jasło
Szukam kobiety

Szukam kobiety na wspólny weekend majowy który się zbliża zainteresowane osoby proszę o kontakt (wiek najlepiej 18-35)

Pan szuka pani
23 kwi 13:22
20 kwi 12:25
czy jest dziś jakaś samotna pani w Jaśle?

jak tak to proszę o kontakt;)

Pan szuka pani
20 kwi 12:25
19 kwi 14:01
26,04 wolna chata zaproszę panią

witam ja 23 lata 176/75/15 zaproszę panią do siebie wiek i wyglad bez znaczenia . mam wolną chate 26,04i27,04 . proszę o ...

Pan szuka pani
19 kwi 14:01
15 kwi 17:46
Poznam Miła Kobiete, Stały Zwiazek okolice Jasła Krosna

Szukam kobiety która chce stałego zwiazku i jakiejs stabilizacji w zyciu, interesuje mnie tylko stały zwiazek. Mam 27 lat ...

Pan szuka pani
15 kwi 17:46

Kategorie w Jaśle

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie